Пріоритетні завдання на 2021-2022 навчальний рік
- Формувати інноваційну культуру педагога як важливого чинника в реалізації Базового компоненту дошкільної освіти (у новій редакції), державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості, освіченості, розвиненості й вихованості здобувачів дошкільної освіти.
2. Підвищувати ефективність використання потенційних можливостей гри як форми організації життєдіяльності дошкільника, методу і засобу педагогічного та корекційного впливу, в тому числі в умовах інклюзивної освіти.
3. Розвивати пізнавальну активність дітей через залучення до пошуково-дослідницької діяльності та експериментування.
4. Продовжувати роботу з налагодження тісної взаємодії з родинами та громадськістю шляхом використання сучасних форм співпраці з ними, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, сторінки в соціальній мережі Facebook.